THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Wednesday, April 1, 2009

pErKaRa yAng Aku LaKuKaN InI HaRi

Tepat jam 3.00 petang tadi aku bersama dua orang teman telah pergi ke suatu tempat yang damai lagi permai...tempat itu ku namakn sungai samak,walaupun air nye agak pink kehangatan namun aku gagahkan diri untuk terjun ke dalam lubuk ikan untuk mencari kambing sepanjang menuju ke sungai samak ini,dalam perjalanan pergi kami telah berjumpa dengan haiwan pelik iaitu kura-kura berwarna emas,,dengan selamber anuar ambik dan bawak kura-kura ini ke kedai emas untuk di nilaikan,,kami agak terkejut juga kerana kura-kura itu telah bertukar menjadi mutiara tanpa di sedari.saya yang membaca ini turut tergoda dan tertipu dengan ayat yang di tulis ini,sekalung padan muka saya ucapkan kepada mereka yang membaca apa yang saya tulis ini yea,aku tulis pada kali ini sempena dengan april fool jadi awak dah kene lah aprill fool ini,sori lah yea pada yang membaca walaupun benda ini tak berapa logik,jangan marah la yea apa yang saya buat ini tiada kene mengena dengan mereka yang hidup atau mereka yang telah meninggal dunia tau,terima kasih kerana sudi membaca dengan tekun..

0 comments: