THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Tuesday, March 31, 2009

Perkara Yang Melucukan Aku terkini

1-Masa kat kedai makan kelapa sawit,aku rilek aje ambik nasi yang di bubuh oleh pelanggan jugak,aku ingatkan dia pekerja kat situ,elok aje dia bagi kat aku,aku belasah ajela,pah 2 aku tengok dia ambik lagi pinggan n bubuh balik nasi,pah 2 dia p makan kat family dia..malu betul aku.lain kali kamu semua ingat tau..jangan buat mcm aku.jadikan semua ini pengajaran...
2-masa ni aku n the geng on the way nak p ke suatu tepat yang mengasyikkan di selangor,masa tiba di tol 2 kawan aku pada mulanye dah letakkan duit untuk bayar tol Rm 1.50,Tetapi bila aje sampai dekat tol dia ngan muka ensem dan confiden bagi duit tanpa rasa bersalah n then lepas 2 terus nak berambus,tp akak kat tol tu panggl balik bgtau duit x cukup 10 sen..ngan gelabah nye semua tempat cari..ale malu aku d buatnye..tp kelakar gak..jadi moral off the story kira elok2..hehe
3-ni pulak kisah kat trafic light t.malim,masa 2 kawan aku yag pandu kereta,sampai kat trafic lighte kat keta kitaorang ada di hadapan keta yang orgpompuan bawak,,kita orang gelakkan nye dah senyum2 eksyen n berlagak lah kononye...hijau aje lampu kereta mampus lak...kawan aku salah masuk gear,,dia p guna gear 3,,terus mengelabah..x tau nak start jad nye,,sampai budak pom 2 hon ,,,malu aku di buatnyeee...moralnye jangankacau orang tau...
nanti akan menyusul dari masa ke semasa tau..hehe..

0 comments: